top of page

Chinese Horoscoop – Het jaar van de Aap

Recht

Voor

Mijn

Raap

Dat ik me bezig hou met horoscopen, mag duidelijk zijn. Het is volgens de Chinese horoscoop, het jaar van de aap

Leuk om te lezen (wisten we trouwens al) maar ik ben geen aap (misschien wel een vervelende aap, voor sommige) maar ik ben het edel dier PAARD.

Dus als ik de pagina van de telegraaf (dinsdag 8 februari) open slaag en zie dan een groot artikel over de Chinese horoscopen, dan kijk ik alleen maar, of ze iets schrijven over het Paard. Twee grote pagina er over. Nee niet alleen over het paard, maar van alle horoscoop dieren. Dus is er ook een (klein) plaatsje voor het paard gereserveerd.

Dit schrijven ze over het PAARD:

Liefde: Je ben recht voor zijn raap en je partner heeft hier wel moeite mee. Deze zal regelmatig proberen de confrontatie uit de weg te gaan. Veel wederzijdse koppigheid is te verwachten evenals ongewenste oppervlakkigheid.

Financiën: De bedoelingen zijn goed maar halverwege het jaar komt de klad erin en laat je de touwtjes teveel vieren. Voor je het weet sta je rood en loop je sjokkend achter de wagen aan.

Algemeen Advies: Wanneer je ook eens echt de tijd zou nemen om naar een ander te luisteren, zou je nog veel meer zinnigs te vertellen hebben.

Ach ja, leuk om te lezen. Vooral het financiële deel. Nu heb ik al niets (althans geld dan) en moet ik dagelijks kijken hoe ik de dag weer rond kan komen. Dus ik geloof niet dat de de touwtjes zal laten vieren. Tenzij je een schip wil komen brengen naar me. Maar een gewaarschuwd mens, telt voor twee, toch.

En als we het dan toch hebben over de voorspellingen, ik ben benieuwd wat de liefde betreft. Ik heb totaal geen plannen om maar op nieuw te beginnen, dus ook niet om verliefd te worden. Maar ik zeg nooit, nooit. Je weet het tenslotte maar niet wat er op je pad tegen komt.


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page