top of page

Wie is Moeder Meera?

Voor

Mij

Iets

Nieuws

Note Con: soms denk ik wel eens, ik had uit India moeten komen. Het lijk wel of daar de meest interessante mensen vandaan komen. Van Moeder Meera had ik nog nooit gehoord, totdat ik er iets op een indianen pagina op facebook over las. Ik vond haar website en daar las ik het onderstaande. http://www.mothermeera.com/

Moeder Meera is een belichaming van de Goddelijke Vrouwelijke, de Goddelijke Moeder op aarde. Moeder werd geboren in 1960, in de deelstaat Andhra Pradesh, Zuid-India.

Vandaag de dag woont ze in Schaumburg, Balduinstein, een klein dorpje in het Duitse platteland. Hier, en tijdens haar reizen over de hele wereld, geeft ze haar unieke zegen van Darshan. De transmissie van licht, liefde en genade is Mother's geschenk aan de wereld.

Moeder kwam voor te bereiden en te zuiveren wereld bewustzijn en maken het klaar voor transformatie naar een hoger niveau van evolutie. Om deze ontwikkeling Ze noemt onderaan het Licht van de Opperste bewustzijn zorgen. In haar werk van Darshan bereidt ze de mensheid om open voor het Licht te worden, zodat het Goddelijk Leven en Will kan raken gemanifesteerd op aarde.

Moeder Meera heeft geen belang bij conversie of in geloof of geloof iemand te veranderen. Dit is gewoon niet relevant voor haar. Evenmin is de moeder van een goeroe die discipelen neemt; Ze is gewoon een Goddelijke Moeder voor iedereen die naar haar draait. Iedereen kan bidden tot welke vorm van het Goddelijke, of Avatar, dat hun geloof inspireert. Gebeden moet komen van de ziel en het hart en alle oprechte gebeden aan de Goddelijke bereik om haar ook - dit is haar bevestiging voor ons. Oprechte kreet van de ziel wordt gehoord en beantwoord; Alle pure innerlijke openingen naar God ook openingen naar haar en haar Licht.

Mother's werk is voor de hele wereld, voor alle religies en alle mensen, ongeacht sociale status of etnische afkomst. Zij is de moeder van ons allen, en kunnen we allemaal in vrede leven in het licht van haar allesomvattende liefde.

Wat is Darshan?

De Darshan evenement met Moeder Meera volgt een precieze structuur, origineel aan haar werk en precies geschikt voor de overdracht van het Licht brengt ze naar beneden op de aarde mogelijk te maken. Voor een klein ogenblik, terwijl ze raakt onze tempels, ze werken aan iets dat zou kunnen worden omschreven als de 'bedrading' van de ziel. In haar boek, antwoorden, beschrijft ze een innerlijke systeem van subtiele energie in het menselijk lichaam, dat reikt van top tot teen. Door het proces van incarnatie en de verstrengeling van lichaam en geest met wereldse invloeden deze subtiele kanalen

van energie kan raken geknoopt of geblokkeerd. Tijdens Pranam ('buigen') Moeder zeer delicaat gewerkt aan deze knopen voorzichtig vrijmaken-up van de blokken voorkomen van geestelijke ontwikkeling. Dit proces heeft te maken met de ziel en de ontplooiing en Moeder Meera zegt dat alleen Goddelijke persoonlijkheden zoals werk kunnen doen.

Lees meer

Toen de moeder brengt ons hoofd zitten we terug en ze ziet er in onze ogen. Dit is Darshan ('zien', hier 'het zien van de Goddelijke'). Tijdens Darshan, is moeder werken aan onze 'persoonlijkheid', het alledaagse lichaam / geest. Ze zoekt voor gebieden in ons wezen waar haar Light speciaal nodig is, geeft ons energie, zuivering en innerlijke healing- alles wat nodig is voor de mentale, emotionele en fysieke aspecten van ons wezen in harmonie te leven.

Moeder evenwicht en rustige houding bepaalt de sfeer van de ontmoeting heel natuurlijk, zodat de huidige groep bij Darshan altijd is opgenomen en zelf-reflectie, in harmonie met stille krachtenveld moeder.

"Ik ben op zoek naar alles in je om te zien waar ik kan helpen, waar ik genezing en kracht kan geven. Op hetzelfde moment, ik geef licht naar elk deel van je wezen, ik ben het openen van elk deel van jezelf om Licht. "~ Moeder Meera


תגובות


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page